asal boleh je nak letak tajuk post aku ni..aishhhh..tapi okla kut..aku rasa dapat beri sedikit sebanyak gambaran dan hint kat korang..hehe..sape Si Raja Foya? sape plak Si Queen Control? nate ghapo tu..adehhh..sendiri mau faham la..takkanla tak bese dengar simpulan bahasa ni..ramai dah kengkawan aku yang dah kawen [ tetibe jer ]  ramai gak yang dah menimang cahaya mata..aku ni bila la lagi..nak kata bulu kaki tak lebat..boleh tahan la..tapi tak ketemu lagi dengan bakal isteri..huhu..AKU PROMOTE DIRI NI WEIII..!! tempoh sah laku sampai ahad ni..tak ngorat melepas..!!! hikhikhik..tapi bila pikir2 balik..dah sedia ke sume persiapan fizikal dan mental kalo nak menikah pun...mmmm...agak2 apa cabaran yang bakal aku tempuh nanti ye kalo dah kawen..
MySpace