oh lalala..cam carta ERA gitu..bertuah sungguh sesape yang jadi BFF aku ni..dahla dapat kawan yang baik lagi comel serta memahami cam aku ni..dipromotekan lagi lak tu..kihkihkih..buat pengetahuan korang..aku ni de ramai BFF..Best Friend lagi la ramai..cuma aku senaraikan 10 yang terbaik jela ye..tapi tak kira dinombor mana pun korang tetap sama je bagi aku..kasih sayang aku terhadap korang tak berbelah bagi..oceeee..jiwang disitu..sume dapat sama rata okeh..okeh..!!! dan mana yang tak tersenarai tu mintak maapla bebanyak ye..sebab kalo boleh memang nak senaraikan sume tapi cam aku cakap tadi tak kira la nombor bape pun tersenarai atau tak korang tetap yang terbaik kawan2 yang aku ada..papepun setiap dari korang ada kelebihan dan kekurangan masing-masing..muahhhhhxxxx..so tunggu pe lagi..moh kita saksikan carta top 10 BFF terbaik..!!! dan calon-calonya ialah..jenG..jeNG..jENG ~~~~~
MySpace