Dah macam lagu Siti Norhapizah dah..huhuhu..di hari-hari cuti ni bosan tul duk rumah..taktau nak buat apa..jiwa meronta2 nak kuar jenjalan ni tapi jalan banyak tutup plak..dengan roadblocknya..pening palotak dengan kisah dunia skang ni...aishhhh...lagi pening bila bukak2 Mukabuku pagi2 ada je post yang ala2 melepaskan tension pastu mengeluarkan kata2 18SG yang boleh membahayakan kesihatan ibu2 mengandung yang membacanya..boleh dikatakan tiap2 ari la ada je statement kononnya tak puas hati..TAK PUAS HATI KATA KO..!!!!


MySpace
 
Lalalalalalala..aku sangat gembira..ahakksss...bukan sebab siaran terganggu tapi aku diganggu ketika menonton tv..apatah lagi ganguan tu bertukar menjadi suatu yang memeranjatkan..muahahahaha..takut tak..takut tak..excited giler ni sampaikan terpaksa menyelit jap antara flashback raya..hahahaha..mmm..apa yang wat aku hepi sampai cam tak keruan ni..cakap pun cam dah tersusun dah..lalalalala..biarla bersepah..mulut aku..ahakkssss..yela2..nape ye aku sangat gembira..
MyEm0.Com