SELAMA ini mesti korang anggap semua SI GADIS ni sama dan tiada yang istimewa pun [bagi SI JEJAKA] padahal hakikat sebenarnya satu di antara mereka pasti ada yang sedang beriye2 sungguh nak meruntuhkan hati korang wahai SI JEJAKA..kamu jer yang tak prasan..konon macho ah tu..hehe..

Sekarang korang jangan banyak soal lagi..manfaatkan info ni untuk mengetahui adakah
SI GADIS amat ingin menarik perhatian korang atau tidak..kalau sebaliknya tu korang faham2 la sendiri ye (^^,)v 7 tanda SI GADIS menggoda SI JEJAKA adalah.......
MyEm0.Com
 
Hah..sebelum kawen mesti nak bernikah kan..jadi sebelum bernikah meh kite berpantun skit..hehe..manala tau nanti mertua makin sayang kiter sebab hebat dalam berpantun iye dok..mana yang tak pandai tu boleh je blaja..bukan susah un berpantun..huhu..moh la..sila..sila...
MyEm0.Com
 
Setiap insan yang dilahirkan mesti mempunyai perasaan cemburu..jangan nak tipula kalo takde..sekeh korang kang..hehe..tak kirala masa zaman kanak-kanak ribena ke..remaja ataupun di kala usia dah nak tua ni perasaan cemburu tetap wujud dalam sanubari manusia..bagi pasangan yang hangat bercinta..cemburu sentiasa mewarnai hubungan kasih yang disemai bersama..bak kaler pelangi gitu..

Cemburu gak sering dikaitkan dengan SI GADIS..yeke?jangan taktau..percaya atau tidak..SI JEJAKA jugak mempunyai perasaan cemburu yang terselindung di sebalik egonya..malah tanpa disedari SI JEJAKA zaman ni jugak ada kalanya menyimpan perasaan cemburu yang mengatasi SI GADIS..memang orang kata tahap emo dia tu kalah la
SI GADIS..

Jom kita check rahsia cemburu SI JEJAKA menurut bintang kelahirannya..

MyEm0.Com

    Tetamu Ku ~sign plish~

    Nukilan Bisikan Hati (^_^)

    Selamat membaca semua..!! moga terhibur dan jika ada sebarang pertanyaan atau cadangan sila2..jgn malu nak habaq..!!

    Archives

    June 2010
    October 2009
    August 2009

    Categories

    All
    Cinta
    Info
    Member
    Pantun
    Rahsia
    Si Gadis
    Si Jejaka
    Tips
    Tips Beraya
    Tips Kecantikan

    RSS Feed


    ShoutMix chat widget