Korang sume dah bese tengok traffic light kan?yang macam tiang bendera tu tu traffic light la tu..bagi yang masih taktau traffic light ni ada 3 warna ya..hijau..kuning ..merah..seperti yang korang penah belajar masa amik klas memandu dulu lampu ijau untuk jalan kan?berlari pun takpe sebenarnya.kuning tandanya sedia utk berhenti manakala merah patut berhenti..tapi yang herannya pemandu2 ni suka sangat lampu merah ni..taktau la nape..jom kita tengok pesal la gamaknya dengan diorang ni..ntah camne JPJ bagi lesen kat diorang pun taktau la..
MyEm0.Com

    Tetamu Ku ~sign plish~

    Nukilan Bisikan Hati (^_^)

    Selamat membaca semua..!! moga terhibur dan jika ada sebarang pertanyaan atau cadangan sila2..jgn malu nak habaq..!!

    Archives

    June 2010
    October 2009
    August 2009

    Categories

    All
    Cinta
    Info
    Member
    Pantun
    Rahsia
    Si Gadis
    Si Jejaka
    Tips
    Tips Beraya
    Tips Kecantikan

    RSS Feed


    ShoutMix chat widget